Pages

Thursday 4 October 2012

SESEKALI..BEST GAK JADI BIBIK..HEHE

assalamualaikum semua.. ^_^

hari ni..ada masa free sket..suke nyeee....kul 10 sampai kul 11 kelas bahasa arab 1,pastu kul 11 sampai kul 12:30 plak bahasa arab 2...lepas tu..pi beli nasik budget....hehe..taruk nasik kosong satu polisterin
penuh..pastu masukkan ayam gulai lam plastik.. rm4.00 sahaja.. makan tengahari dan malam..haaa...jimat kan.. (no wonder lah berat saya tak naik2..) muahaha..

then,tunggu bas..balik KK1,sampai jer pi cafe..nampak member saya ngah lambai2 ajak makan same2... ^_^..

lepas dah beres semua nya..saya cepat2 panjat tangga naik blok b...angkat kain kat ampaian and mandi bersih2..

pastu... timbul idea, 
'haa...xde orang nie..semua roomates saya ada kls..ni laa masa nya.. saya berrrrtindak,,,'

hehe...on laptop..bukak lagu kuat2... carik mop lantai n penyapu,,,

     

wah...dah lama rase nye tak main bersih2 rumah nie.....heheehehe.. besstt..sambil joget lambak! muehehehe..


wah..licin berrsinar kannn lantai bilik kami???




pintu pun dah ceria..dalam apa lagi..an?an?  hehe... saya duduk tingkat atas,,,ada sebabnya..

kalau saya duduk katil bawah,mudah sangat landing...nak tunggu toilet...mesti tido lu kjp...nak pi kls..msti tido lu kjp..tp bila dah dduk katil atas...mstilah xde masa nak panjat2 tangga ni..kan?

hehe...sekarang bilik dah kemas and bersih...
so,buat roomates ku tersayang ...

PLEASE KEEP OUR ROOM CLEAN OPKEY?


LEBIUUUUU!! MUUAAHH ! <3

No comments: