Pages

Wednesday 17 April 2013

Holiday di Kampung Yang Indah



Assalamualaikum semua..how’s your holiday?pretty sweet right?

 


Pukul 11:06 malam selasa …9 april2013…tengok cerita serindu taj mahal..frust giler ending cam ngokngek jer..boleh pulak tetiba hero yg da mati tu muncul depan mata..?? at least gitau lah tu pelanduk 2 serupa ke..kembar ke…hantu ke..nie..terus tamat.. (errr..yeke dah tamat?bukan bersambung ke citer ni? -..-‘ sory aku pun blur maklumlah lama xtengok drama)

Sebenarnya saja je update entry baru sambil borak-II ngn abemad tadi…sekarang die da roger..so aku boleh la focus typing entry nie..
Kali ni nak citer sal holiday aku..hehehe..kali ni..aku decided tuk balik kampong..kan cuti ari tu aku xbalik kampong…mana aci camni…

Kitorang beramai-ramai naik bas kak athira..aku,enul,meni,mize and others.dalam pukul 6 setengah pagi..weols sampai pasir puteh..sebenarnya..aku memang da niat xmahu menyusahkan sape-sape..so aku konon2 nya nak naik teksi jelah..tp alang-alang kak arah da mesej,ckap abah n abg aku leh jemput..aku on aje..

masa kat kampung memang best sebab..kak maisarah yg tengoh gemok pregnant tu ada kat umah...ihik hik hik..asik2 bergadoh je ngn aku....kak kasyifah pun ada...asik2 promote online shop dia tu..hahaha..

si delisha @ along dan danish @ adik..cam biasa la..nak berkepit je 24 ngan aku..well..biasalah...mak sedara yg baik hati lg penyayang..



kami picnic kat pantai beramai-ramai..bawak kuda si zorrow tu lah kuda mana lagi...betty dah lama xnampak...




along ala2 model gitu posing..

 pulut sotong ..slurrpp..



cer cari mana kuda saya...
 laga kemuncup...


belakang rumah,,,


pernah x main kemuncup camni..hahah..best kot,,laga kemuncup


alhamdulillah xperlu membazir duit atau boucer,ada jer kitab-kitab ni kat umah aku,

konon study la tu....eleh


makan sate kat luar umah..hihihihh


basuh kereta...

si amar mmg suka sgt lagu lolly lolly nie, tgk panjng je senyum dia..



comel kan anak buah saya kan..kan..kan..

aku ngan kak maisarah..mom to be..


perubahan di dapur,,,hihihhhi

sape laa yg tampal2 camtu kat peti ais ni hah..ish3..comot.


hahah...cam lawak jer si danish ni..cekak pinggang ek..


wahh... da lama xmkn nasik gulai kuning ngn telur goreng..hanya di rumah aku jer ada lauk cmni..



mak repair langsir yg aku pasang,,well biasalah...kat rumah aku mmg lelaki2 busy..hahahah...so kami terpakasa memanjat sndiri,,kalau mak dia naik kerusi,kalau aku xguna kerusi...aku belagagak spiderman jer...melekat kat jendela tu..btw,mmg slma ni pun yg pasang langsir mmg aku...sbb aku ni lasak kot.. -..-'

adik danish yg comel lotey cam mama ly dia..




along melukis,
danish knpa laa nakal sgt nie,,,geram nk gigit telinga taw..


godek godek laci..jumpa jam..hahahah..rupanya mmg dari dulu suka kumpul jam..btw...yg wane putih kedua dari kanan tu.. pak cik guard sekolah aku kasi....aku pun xtahu knpa dia aksi kt aku.... hahaha

danish ngan abi n zorrow..


mmg xsah kalau pi pantai xbuat penyu ..


adik kakak ipar aku..faizulazmi..try naik kuda..haha..lawak2


   danish xsentuh lgsung air...penakut...

okay...cukup lah sal aktiviti masa holiday kat kampung hari tu..aku chow dlu ek..mlm ni ada kelas...

No comments: