Pages

Sunday 15 September 2013

Kembali Nya Daku Di Bumi Usim

Hai Semua....Assalamualaikum.... *lambai-lambai tgn.

Sekarang aku da ada kat bumi nilai nie....aku naik bas catar rijal...dah lah silap tengok masa...hahaha..mulanya aku tengok dah betul..tp tah la cane bleh tersilap pulak....padahal bas sampai pukul 9:30 malam..tapi aku terrrrlihat pukul 8:45 malam....pukul 8:45 tu baru dekat kota bharu sedangkan aku pasir puteh patutnya kul 9:30.....

kesian pulak abang aku terpaksa tunggu.....lama jugak tu..

then, sebab rasa cam lama giler...aku pi kfc...beli makanan lah kan xkan beli baju pulak...

Sampai kfc. (Aku pi sorang je) nampak laaaa member sekolah aku dlu,, nama Ain..dia tengok aku ngan muka terkejut..guess what she said?? *angkat kening belah kanan 2 kali

"Sally....!!!!gemuk wehh!!"

Oww.no..xsempat salam xsempat tanya khabar..ain ni mmg nk kne ni,.hahah..ain siap tanya aku makan apa jadi tembam camtu...aku apa lagi kan...jawab sejujurnya jelah...

"Alaaa ain...aku makan cam biasa2je...cuma sahur aku makan dua pinggan..then berbuka puasa sepinggan je...pukul 2 or 3 pagi..aku masuk dapur makan lagi....yg pasti mulut xleh duduk diam.."

Tergelak-gelak ain tengok aku....sempat pulak dia perli aku sebelum aku nak keluar kfc tu...

"Ly..nampak lucu rr..dah la pendek..gemok pulak..hahaha"

Eiii..jaat..!!

Lepas tu.....tunggu bassss...ujan laa plak..dalam pukul 10:30 malam baru lah bas sampai..nasib baik abang ada angkut barang-barang aku tu...besar dan berat...huhu


Naik lah bas...semua budak usim je nama pun bas catar usim..

pukul 7:30 pagi sampai lah kami dekat kolej kediaman sutera indah...masyaallah..nk angkut cmne beg kalau berhenti jauh gitu...

Aku pun angkut satu beg masuk kolej...satu lagi yg raksasa...xmampu..so.aku hanya duduk tepi jalan tu..tunggu superhero datang.mungkin?

tunggu punya tunggu...xde yg dtg nk mmbantu...smua student dah masuk kolej..tggallaaa aku tepi jalan tu...sebab stress sgt aku call semua org....mula2 abah...then mak..then aimi last skali akram.

Saja je mengadu la konon kan....tetibe bas berhenti sbelh aku...bdk2 rmai kot trun...aku dh segan ni..nasib baik driver bas trun..aku mintak dia alihkan beg aku ke depan sikit...xmasuk hostel pun xpelah....

alang-alang rmai tgh kalut angkut beg aku pun tumpang kalut gak angkut beg..berjengket-jengket lah jawabnya ..dah beg sama besar ngn aku....

Aktiviti seterusnya angkut beg naik aras 4....angkut beg dari stor pulak.., geledah punya geledah..,,4 kali baru jumpa...

keesokannya...bermulalah kuliah pertama....

jumpa ngn kawan2..alangkah eksaited nye mereka saat melihatku... -.-'

Semua pakat nak cubit....nak tarik...nak tumbuk pun ada .hahahaah...

diorang kalut cakap aku gemuk....terutamanya tang PIPI....ok fine..itu tanda bahagia...

wink wink....

sekarang kami cuti 4 hari....semalam sewa kereta keluar pukul 6 setengah petang balik hostel before tutup pagar....dalam pukul 11:45 malam., nasib baik pegawai keselamatan  yg poyo tu xde.haha..law x konfem kami kene brainwash..

Malam tadi aku ngn na decorated bilik kami...perghhh, yg sempit jdi nampak luas je pndangan mata.....hehehe...puas hati,

so..sekarang aku baru siap makan nasik....tataw nak wat mende...

eh,, lupa nak ckp., taw x...kat sini ada mamat keling gila seks...yeeek.,, dia duk depan hotel sapura berhadapan kolej kami...tunjuk alat sulit dia...nasib baik jendela blik aku bkn bhdapan ngn hotel tu,, so aku xpenah lg tgk..kawan aku la slalu nampk keling tu tnjuk dot dot dia....ni mmg kes gila....

seram btul,,,, mintak jauh la.., mintak allah jaga...

No comments: