Pages

Friday 9 March 2012

...

teringat lak mase kat airport KK hari tu..ade k patot kami tersilap kasi boarding past untuk ke kelantan...!!padahal patotnye kasi yg menuju ke destinasi masa tu...KL...adoi..ngok ngek tul...abg pegawai imegresen tu pom..selamba rock je sah kan boarding pass kami..errrh...tak bce kot sbb da biase sangat keje dye..cop kan aje..mujurlah..aku check balik c0z ase cam..pelik je..lps tu cpt2..aku patah balik(lom sampai ke balai berlepas lagi)..pi gitau pegawai tu.....muka dye merah...haha..segan la sbb sah kan tanpa check terlebih dulu...smbil tggu abg ipar n kakak aku datang..(sbb boarding pas kami dyorang tersilap ambil.kikiki) ehh abg pegawai tu ade plak masa nk mngejas...lawak jgk masa tu...dye ckp umur dye..20wape tah...lupa da..dye ckp..xtua sgt untuk aku..hah??.what a waste 0f saliva!!aku senyum je...mls nk lyn sbb geram...lps da beres semua.....kami pun naik flight.....ade laa sorang pramugara ni nama abg sham..(ayoyo/smpat lg berkenalan???)sory aku ta tanye pom ok...!  lps tu kan......2 be continue ^__^

No comments: