Pages

Sunday 8 April 2012

kenikmatan dari ALLAH kepada ku

BENAR..
hatiku pernah dikecewakan..
SiA-sIa Ku MEnCIntAI mU...seTia PadAMu...PerCAya KamU...seBaK daDAku..RetaK haTI ku..LUKa JIwaKU...dIHirIS piLU...

MUNGKIN 'YA' UNTUK MEMAAFKANKAN..TAPI 'TIDAK' UNTUK MELUPAKAN...

bismillahirrohmanirrohim...
ya Allah....aku memohon keagunganmu..jauhkan lah lelaki itu daripadaku...
aku bersyukur,kau tlah mnunjuk kan kbenaran...
alhamdullillah,kau mmbantu aku meluputkan perasaan cintaku padanya...kepada sayang ku padamu wahai sang pencipta...
janganlah kau paling kan hatiku dari mu ya allah..
betapa kini baru ku sedari aku hanya mengasihi tetapi tidak di kasihi oleh nya...
ya Allah...betapa kini aku semakin mencintai mu melebihi segala nya!
subhanallah...aku tidak lagi mengharap kan nya...
cukup sudah aku jauh darimu...aku lalai kerana mennti nya melunas janji setia..
ampun kan aku....
allahuakbar...
aku lepas kan dia demi cintaku pada mu... 


P/S : KEPADA BELIAU..terima kasih keran pernah membahagiakan aku..dan aku berharap semoga kau tidak akan merasai bagaimana perit nay di lukai..

No comments: