Pages

Wednesday 8 May 2013

MAAF KERANA AKU TAK LAGI MAMPU BERTAHAN

pukul 4:20 pagi....baru siap berbual ngan kawan...

sebenarnya...saya tahu..awak tak tahu dan awak tak pernah ambik tahu...

malam ni..saya betul2 dah xtahan sgt...
 
saya rasa cam kecik hati sangat ngan awak..awak tahu x?
saya rasa cam...saya ni....xde makna pape pun...saya rasa..saya ada atau x ada tiada beza pun...
malah,kadang2 keewujudan saya pun tak awak peduli...

apa awak ingat saya suka ke nak menangis2 cam org bodoh ?

saya tak ada sape2 nak mengadu...saya cuma mampu peluk bantal..nangis....saya doa kat Allah supaya tenangkan hati saya yang sangat2 terluka ni..
 
saya rasa sakit hati sangat..awak jangan ingat saya tak tunjukkan sebarang respons,saya xtahu...
saya wujud dalam diam..saya memerhatikan dari jauh....
semua nya saya lihat..
saya benci dengan diri saya sendiri yang nampak sangat kebodohannya..
apa kejadah saya terhegeh2 camni?
awak..walaupun saya tak lagi punya dairy tapi saya mengingati setiap bait kata yg pernah awak lafaz...
lekat dalam kepala hotak saya ni..segar dlam ingatan saya ni...


*Allah..kenapa lah dengan diri aku?perlukah aku menjadi selemah ini?
aku rasa..hanya ada satu cara untuk menyelesaikan gelora didalam jiwa aku...
aku perlu menjauhi mereka semua.


kadang-kadang kita begitu mempercayai seseorang sampai kita tak sedar kita dah dikhianati dia..

AKU....


*betul-betul rasa diperbodohkan..


AKU...

*benar-benar rasa kecewa...

No comments: