Pages

Tuesday 31 December 2013

PENGHORMATAN ISTIMEWA/Special Tribute - Tok Guru Nik Aziz Dengan Iringan...

Assalamualaikum.....Apa khabar semua....saya dah start final hari nie...alhamdulillah.so far so good...

Dah masuk 2014 kan...

herm..sebenarnya,,, xtahu nak cakap apa sbgai mukaddimah...

tujuan utama post nie ditulis just nak share video nie....saya nangis tengok video ni tambah pula lagu yg mengiringi lagu nie,,sangat menyentuh jiwa saya...

Air mata pun blum kering di pipi...saya terfikir kan abah di kampung...



https://www.youtube.com/watch?v=fd7UKdGYGMw



sebenarnya,
saya sangat keliru....
rahsia nie...bukan rahsia sebenarnya,
saya takut,
saya tak tahu yg mana hakiki dan yang mana bathil....

Ya Allah...tolonglah ya Allah...tunjukkanlah kebenaranmu...

Siapa dia...yang,, 'sebenar-benarnya di sisi MU'...

Allah...aku takut,,,aku bingung....

No comments: