Pages

Tuesday 3 July 2012


YA... 
saya tak tahu dan saya tak pernah tahu...dan ya..awak tahu apa

 yang saya tak tahu..terima kasih kerana sudi

memberitahu..tapi..perlukah sampai terpekik...terjerit-jerit...?semua

 org memandang ke arah saya...saya thau awak marah dan semua

 orang tahu kelantangan awak dalam bersuara..tapi sekurang-

kurangnya jagalah air muka saya yang dikelilingi ramai......saya 

tidak membantah malah saya mendengar penuh teliti dan 

memberikan respon sehabis baik...saya menahan sekuat mungkin 

kolam air mata saya hingga bergegar badan tak membenarkan 

kehadiran air mata kecewa ...saya cuma.....mohon awak 

bercakaplah 
seperti biasa..tak perlu sampai sekuat itu....saya tak mahu

 gegendang telinga saya rosak....saya sangat menghargai andai awak

 mengambil baik dari kata-kata saya ini....saya minta maaf dan

 terima kasih.

No comments: