Pages

Friday 1 February 2013

sedihnya.....

saat ni..aku sedang termenung sorang2....entah bila la boleh terserempak cam sepanjang minggu kursus pengukuhan bahasa nie....herm.....sayu je ase...dah la aku jer yang tak balik kampung cuti nie....engat tak sakit hati ker.. org cam xkisah aku balik ke tak....aku sedih tahu.....padahal lepas ni aku dah x cuti....lamaaaaaaaa lagi baru la aku akan cuti....sampai hati wat gini...dah la duit yg ada habis ngan bayar htang je....apa yg menyedihkan lagi...semua hutang-hutang aku ...aku hanya mampu bayar separuh je....tu belum dikira hutang aku ngan kakak2 aku sampai beribu ribu.....mana la aku nak cakau...ptptn xlulus ag.....zakat still lom dapat...ya Allah...duit..duit....duit..pegi mana2 ngn sape2....pun.semua nya bercakap pasal duit yg tak pernah mencukupi.....

No comments: