Pages

Tuesday 25 September 2012

MamA Ly dApAt ANaK (sedare) baRU!!


 YEAAHHHHH!!!! YAAAHOOOOO!!! HOOOORAAAAYY!!




ALHAMDULILLAH.....!!


 

jutaan rasa syukur diucapkan...
setelah 7 bulan kak ha mengandungkan baby beliau..akhirnya,ALLAH izinkan baby boy tersebut lahir melihat dunia ini..

alangkah bahagianya..





kak ha melahirkan bayi yang suci dari noda dan kak ha juga secara automatik seperti bayi nya juga..
dia suci dari dosa-dosa silam nya,

ALLAH mengampuni dosanya..





bayi lelaki...

inilah juga sebab yang mendorong aku menempah tiket bas pulang bercuti di kampung...
pada mula nya,kerana ade yang tak membenarkan aku pulang semasa cuti hari raya qurban,(study sahaja disini)...aku sudah memutusakn untuk berada disini sahaja...







namun.aku tidak dapat menahan perasaan ku..aku mahu melihat dengan mata kepalaku sendiri,aku mahu mencium wanginya bau seorang bayi,aku mahu memeluk erat bayi itu...aku juga mahu mendengar tangisannya yang dahagakan susu mummy nya..

baby boy,tunggu mama ly ye..hehe..macam biasa,semua anak-anak sedara mama ly enjoy bila mama ly ada...kan?kan?





dah ramai rupanya anak-anak sedara aku :

noor balqis binti mohd noor
noor adam bin mohd noor

nur dinie binti hamdi
nur aina binti hamdi
mohd hafiz bin hamdi

nurul delisha binti sanusi
muhammad danish bin sanusi

muhamad khuzaifah zihni bin tarmizi

muhammad afnan bin hazmi

dan baby boy yang baru belum ada nama..hehehehe..





*hanya mampu melepaskan rindu dendam kepada baby kak ha melalui gambar2 bayi dari encik goggle.. ^_____^



No comments: