Pages

Thursday 27 September 2012

SHILA AMZAH JUARA WEYHH!!

haha..tak pernah-pernah aku buat entri pasal benda nih..dunia hiburan ??
kihkihkih...arhh..tak kire..!
aku tak kesah ape korang nak kata...yg penting aku tetap nak tulis gak citerr pasal nie...

dengan ini di umumkan.........

JUARA BAGI PERTANDINGAN ASIAN WAVE 2012 TELAH DIMENANGI OLEH....


SHILA AMZAH!!! tahniah!!tahniah!!tahniah!!

 masa ni paling berdebar (padahal aku tak paham pun mandarin.kih3)



semua juri2 memang sporting gila..siap berdiri..n tepuk tgn lagi..juri malaysia ade ke ekk gitu?


horaay..semalam..masa aku bukak broadcast youtube..aku nmpak yg 1st skali 'tercongok' vid shila amzah..

sbelum ni pun aku mmg suka ngn suara dia..tp lepas aku tgk over acting dia ngn sharnaz ..ase cam.. sedih plak.....xde batas ape pun even depan ayah nye shila si ND LALA tu.....
:'( 

tapi.. (lagi sekali)

lepas dia berhijab aku jadik minat balik ngn dia.hehehe..lagipun si sharnaz pun ckp yg dia org paling heppy bila shila bertudung...how sweeeeett!!

and..semalam..memang masa aku tgk shila punyer perfomence tu..ceehh!! berdiri bulu roma beb!!
tambah2 yang lagu adele...set fire to the rain tuh... hamboihh,,,kelass ko shila! kalah si adele..!

 

tapi..yang x sangka2 tuh.. masa yang shila di umumkan sebagai juara.. AKU NANGISSSS!!!

hahahah.. ngok ngek kan? aku pun xtaw ape yang wat air mata aku laju je turun smlam..herm mungkin bila aku tgok shila sebak n mnitiskan air mata.. aku jadik sensiitif..kot? :')

 


 hehehe.. ape2 pun..

kami sebagai rakyat malaysia berbangga dengan anda..shila amzah.anda menyanyi dengan style yg awesome..sopan...ade gak brutal sket2...hehe

 

ahh...shila amzah memang mantap..

tahniah sekali lagi.. ^_^

 



No comments: