Pages

Friday 2 November 2012

hah?? how could he????

 tadi...masa ngah guna wifi cc..tetiba masuk seseorang..lalu depan aku...aku angkat kepala.haaa??? mulut aku berbentuk 0....dia pulak..xbergerak.. kaku...memandang ke arah aku...lps beberapa saat...
baru keluar dari mulut kami berdua..'ooh...'
then aku memusatkan kembali mataku kpd laptop dihadapan dan continue kerje aku,manakala dia terus berjalan cari pc kosong..

lelaki2 dalam lingkungan awal 20-an...masuk cc.....beberapa minit berlalu..mereka kelihatan mahu beredar..aku duduk di sofa berdekatan cashier...mereka berlalu seorang2....aku hanya memandang dengan ekor mata ku...lelaki terakhir berbaju kuning..aku mengangkat wajah...dia beredar..,,aku termenung....tetiba....aucakk ahh? hah? sempat lg dia corner and mengintai aku....?? adoi....aku nk terr sembur plak ase ngn cara dia..hihihi..lucu...

selepas beberapa ketika...dia yg pertama..ingin beredar,,ya kami pernah kenal...dan ya...kami punya sejarah..dan ya sekali lagi......aku pernah menolak dia..mengecewakan permintaan hati nya....

so,
disebabkan kami pernah kenal dan rapat..aku fikir mungkin dia akan menegur aku..sekadar mengakat kening ke?.tp..? dia hanya lalu di depan aku..menonong..berjalan....

aku? err...? pape lah... maybe dia dh x mahu tgur aku..nnti die teringat something yg menyakitkan hati dia...maybe?

disebabkab aku terkesima dgn lagak dia..aku terus laju menaip post baru ni bagi menghilangkan kegugupan aku....hehehehe....ngok ngek plak aku rasa.. -..-'

No comments: