Pages

Tuesday 6 November 2012

MEREKA LELAKI-ii YANG GEMAR BERKASIH-SAYANG

malam ni...aku ada kuliah TITAS....tapi...tengah2 encik maiki lecture tu......tetibe aku teerpandang kan dua org mamat ni...sorang nama HAD sorang nama SOD....aku heran la..ape benda lah yg sod tgh buat tu...dagu dia atas bahu si had..mulut dia termuncung2...aku bekerut dahi daa..aik..exercise mulut ke hapa?
lepas tu..diorang main gosok2 telinga plak....haha..kenapa la dengan diorang...si sod gosok2 bahu si had tu...pastu..dia wat konon2 nak ciom pipi si had ....had pulak tergelak2....
lawak plak aku tgk diorang.....then..tetiba sod sandarkan kepala kat bahu had...alahai manja nya...sambil tgn dia gosok2 pipi had..had sengeh2...

 

aku...selang seli..kejap pandang encik maiki..kejap pandang diorang..member2 aku kat sebelah n belakang dah tergelak2 tgk diorang berdua......aku cuma senyum je...




dalam pada masa tu..tetiba aku teringat kan kekasih aku..si zayn malik tu...dia pun rapat sangat ngn harry,...dia suka cucuk tgn dia kat pipi harry sbb harry ade lesung pipit..lagi satu zayn suke ngat gulung jari dia lam rambut harry..sbb rambut harry kerinting..oh...how sweet..aku suke kan lelaki2 yg bersahabat baik kerana ALLAH......dan berkasih sayang sesama mereka...




*even ramai cakap nonsense pasal harry and zayn....aku emmilih untuk husnuzzhon...aku anggap mereka bersahabat baik.... ^_^

No comments: