Pages

Saturday 26 May 2012

benArkAh kiTA berSAHabaT hingGa AKHirAT???

semalam..
2 jam aku pusing kanan..pusing kiri....mata tetap tak mahu lelap..bagaimana mahu lena bila fikiran melayang...?dari mula kenal hingga sekarang...dia mungkin tak thu atau buat2 tak tahu......dia telah banyak kali melukakan hati aku...menitiskan air mataku...aku sayang dia..tapi die tak sayang aku..knpe..?begitu ramai orang menyayangiku..sedangkan dia langsung tak mempedulikan aku...dia tetap dengan sikapnya yang tak pernah ber emosi..aku ini siapa baginya..?aku tak faham betul dengan keadaan kami berdua..bersahabat seperti tidak bersahabat...mohon tuhan tunjuk kan jalan...
ah ra...
aku betul-ii hairan dengan dia.....kalau ya pun tak de crdit....tak boleh kah pinjam phone umi dia..?abah dia..?adik2 dye? sussah ke nak inform katku....die tak jadi nak keluar sesama hari tu....patutnya gitaw lah sepatah..sebab kami dah janji yg aku nak bagi kain2 family aku kat tukang jahit kat umah dye....tapi dye langsung tak bagitahu apa-apa pun....
dalam hati aku ni...hanya tuhan yang tahu...
ah ra...
aku da lama kecik hati ngan dia..tapi..mungkin mu tak faham..apa sebenarnya yang aku tengah bebelkan...mungkin mu xfaham....ap yang membuatkan aku jadi sensitif macam ni....lagipun duka sepanjang aku di saniah seorang diri..ditinggal kamu semua.....hanya ah niey n aenul yang tahu...nanti aku ada msa aku ceritakan pada mu semua yg pernah berlaku pada aku dulu...
ah ra..
aku mula rasakan...betul lah kata abangku...hanya aku yang lebih-ii sayang dan rindu padanya..sedangkan dia langsung tidak mengingati aku..mira....mu percaya tak kalu aku cakap...dalam seminggu 3 kali aku akan mimpikan die..kalau dulu masa kami berpisah...setiap hari aku mimpikan dye....hari tu..
aku pernah mimpikan dia...kami berpimpinan tangan melintas jalan....tapi ap yg menghairankan aku..masa dalam mimpi tu aku dapat rasa tapak tagn die..seolah2 itu bukan mimpi.....mu tahu ah ra......bila aku ceritakan padanya perihal mimpiku itu...dye langsung tergelak dan berkata mungkin semasa aku sedang tidur..aku terpegang tgn anak saudaraku...!!! ya allah..sungguh dye tak pernah memahami gejolak hatiku...!


ah ra.. 
kenapalah aku seringkali merasa kecil hati dengan sikapnya...?
atau aku yang mengada-ngada..?
aku fikir....dye sakit....atau ada apa2 yg buruk brlaku..hgga dye lgsng xmsg aku...
tapi hati aku skali lg sakit...bila lihat die dgn selamba online......

ah ra..
kenapa...
aku sayang dia...
tapi..
die tak sayang aku..



 
 


No comments: